DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Мирјана Симић: „Седам“, тапшалица, обнављање и обрада

Thumbnail
2022
МК4_28.png (511.0Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Музичку културу (4. разред). Ученик ће бити у стању да: пева и свира по слуху и са нотног текста песме различитог садржаја и расположења; поштује договорена правила понашања при слушању и извођењу музике;
Fjalë kyçe:
„Седам“, тапшалица, обрада / слушање композиције / музичка игра / музика и покрет
Autor:
Снежана Бајић
Datë:
2022
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2630116/811/os4-muzicka-kultura-28-cas-mirjana-simic-sedam-tapsalica-obnavljanje-i-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/813
Niveli i arsimit:
Први циклус основног образовања
Gradë:
4. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Српски језик (и књижевност)
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2630116/811/os4-muzicka-kultura-28-cas-mirjana-simic-sedam-tapsalica-obnavljanje-i-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/813

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime