DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Домаћа лектира – Бајке Десанке Максимовић: „Божић Батини цртежи“, обрада

Thumbnail
2020
76.png (317.5Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за српски језик (други разред). Ученик ће бити у стању да: разликује књижевне врсте: песму, причу, басну, бајку, драмски текст; одреди главни догађај, време и место дешавања у прочитаном тексту; уочи главне и споредне ликове и разликује њихове позитивне и негативне особине;
Keywords:
Десанка Максимовић / Божић Батини цртежи / домаћа лектира / бајка / тема / време и место радње / главни и споредни лик
Authors:
Верица Павловић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1830666/597/os2-srpski-jezik-76-cas-bajke-desanke-maksimovic-bozic-batini-crtezi-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/841
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
2. разред
Language:
sr
Course general:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1830666/597/os2-srpski-jezik-76-cas-bajke-desanke-maksimovic-bozic-batini-crtezi-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/841

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback