DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Природна богатства и извори енергије у Србији, обрада

Thumbnail
2020
31. Prirodna bogatstva i izvori energije u Srbiji, obrada, PiD4.png (614.1Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Природу и друштво (четврти разред). Ученик ће бити у стању да у дискусији даје предност коришћењу локалних производа, производа направљених од рециклираних материјала, као и коришћењу обновљивих природних ресурса; наводи примере штедљивог коришћења електричне енергије.
Кључне речи:
извори енергије / природни ресурси / вода / ваздух / руде / значај шума / електрична енергија
Аутори:
Тања Антић
Датум:
2020
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1830515/603/os4-priroda-i-drustvo-31-cas-prirodna-bogatstva-i-izvori-energije-u-srbiji-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/859
Квалификација:
Први циклус основног образовања
Разред:
4. разред
Језик:
sr
Опис:
Назив групе дрвећа/шума (лишћарско дрвеће/шуме, а не листопадно) није у складу са новим програмима наставе и учења. Постоје обновљиви и необновљиви извори енергије, а не необновљива енергија која се потроши и више је нема (јер је то у супротности са законом одржања енергије, односно енергија се не може ни створити ни уништити, већ само прелази из једног облиак у други/са једног тела на друго). Хидроелектране немају само позитиван утицај на природу. Напротив, њиховом изградњом мења се микроклима тог простора, отежано је кретање риба и сл.
Општи предмет:
Природа и друштво
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1830515/603/os4-priroda-i-drustvo-31-cas-prirodna-bogatstva-i-izvori-energije-u-srbiji-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/859

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања