Показване на прости записа на артикули

dc.creatorТања Антићsr
dc.date.accessioned2023-03-26T19:31:14Z
dc.date.available2023-03-26T19:31:14Z
dc.date.issued2020sr
dc.identifier.urihttps://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1830515/603/os4-priroda-i-drustvo-31-cas-prirodna-bogatstva-i-izvori-energije-u-srbiji-obradasr
dc.identifier.urihttps://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/859
dc.descriptionОва лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Природу и друштво (четврти разред). Ученик ће бити у стању да у дискусији даје предност коришћењу локалних производа, производа направљених од рециклираних материјала, као и коришћењу обновљивих природних ресурса; наводи примере штедљивог коришћења електричне енергије.sr
dc.languagesrsr
dc.publisherМинистарство просвете Републике Србијеsr
dc.rightsCC0sr
dc.subjectизвори енергијеsr
dc.subjectприродни ресурсиsr
dc.subjectводаsr
dc.subjectваздухsr
dc.subjectрудеsr
dc.subjectзначај шумаsr
dc.subjectелектрична енергијаsr
dc.titleПриродна богатства и извори енергије у Србији, обрадаsr
dc.type.coursegeneralПрирода и друштвоsr
dc.type.edulevelПрви циклус основног образовањаsr
dc.type.grade4. разредsr
dc.resource.typeВидео-записsr
dc.description.otherНазив групе дрвећа/шума (лишћарско дрвеће/шуме, а не листопадно) није у складу са новим програмима наставе и учења. Постоје обновљиви и необновљиви извори енергије, а не необновљива енергија која се потроши и више је нема (јер је то у супротности са законом одржања енергије, односно енергија се не може ни створити ни уништити, већ само прелази из једног облиак у други/са једног тела на друго). Хидроелектране немају само позитиван утицај на природу. Напротив, њиховом изградњом мења се микроклима тог простора, отежано је кретање риба и сл.sr
dc.subject.themeПриродне и друштвене одлике Србијеsr


Файлове в този елемент

Thumbnail

Този елемент се появява в следната колекция (и)

Показване на прости записа на артикули