DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

„На ливади“, М. Милојевић, обрада и обнављање

Thumbnail
2020
МК4_7.png (508.1Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Музичку културу (4. разред). Ученик ће бити у стању да: пева и свира по слуху и са нотног текста песме различитог садржаја и расположења; примени изражајне музичке елементе; поштује договорена правила понашања при слушању и извођењу музике;
Keywords:
„На ливади“, М. Милојевић, обрада / Тонске висине од це1 до це2 / динамика (крешендо, декрешендо) / певање песама из нотног текста / свирање песама из нотног текста / темпо / дечји инструменти – блок флаута
Authors:
Тања Јосимовић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1704032/603/os4-muzicka-kultura-7-cas-na-livadi-m-milojevic-obrada-i-obnavljanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/898
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
4. разред
Language:
sr
Course general:
Музичка култура
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1704032/603/os4-muzicka-kultura-7-cas-na-livadi-m-milojevic-obrada-i-obnavljanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/898

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback