DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Шуме, обрада

Thumbnail
2021
56. Sume, obrada, PiD3.png (612.0Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Природу и друштво (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: прикаже везе међу живим бићима у различитим животним заједницама помоћу ланаца исхране; илуструје примерима одговоран и неодговоран однос човека према животној средини.
Ključne reči:
шума / животне заједнице / природнe животнe заједницe / жива бића / ланац исхране / значај шума / заштита шума
Autori:
Сандра Богдановић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2032816/600/os3-priroda-i-drustvo-56-cas-sume-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/91
Kvalifikacija:
Први циклус основног образовања
Razred:
3. разред
Jezik:
sr
Opis:
Назив групе дрвећа/шума (лишћарско дрвеће/шуме, а не листопадно), није у складу са Програмом наставе и учења.
Opšti predmet:
Природа и друштво
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2032816/600/os3-priroda-i-drustvo-56-cas-sume-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/91

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja