DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Смеше, раствори и материјали, утврђивање

Thumbnail
2021
52. Smese, rastvori i materijali, utvrdjivanje, PiD4.png (620.4Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Природу и друштво (четврти разред). Ученик ће бити у стању да: наводи примере превенције и заштите од пожара; идентификује и самостално раздваја смеше просејавањем, одливањем, цеђењем и испаравањем.
Keywords:
материјали / смеше / раздвајање састојака смеше (просејавање, одливање, цеђење, испаравање) / сагоревање / запаљиви материјали / пожар / опасност и заштита од пожара
Authors:
Катарина Илинчић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2004180/603/os4-priroda-i-drustvo-52-cas-smese-rastvori-i-materijali-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/939
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
4. разред
Language:
sr
Course general:
Природа и друштво
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2004180/603/os4-priroda-i-drustvo-52-cas-smese-rastvori-i-materijali-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/939

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback