DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Numbers 11 - 20 school objects Бројеви 11-20, школски прибор, обрада

Thumbnail
2020
5. numbers 11-20.jpg (113.8Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (2. разред). Ученик ће бити у стању да: следи једноставна упутства и налоге; именује школски прибор и предмете и броји до 20.
Keywords:
Молим вас, пратите моја упутства. (Please, follow my instructions.) / Императив (stand up / sit down…) / бојице, перница... (crayons / a pencil case…) / креда, глобус, врата... (chalk, globe, door…) / бројеви 1-20 (numbers 1-20) / Хајде да бројимо. (Let's count) / Колико ... видите? (How many ... can you see?
Authors:
Невена Беговић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1698667/805/os2-engleski-jezik-5-cas-numbers-11-20-school-objects
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/997
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
2. разред
Language:
sr
Description:
На слици су приказане дрвене бојице (coloured pencils), мада се у опису спомињу воштане бојице (crayons).
Course general:
Енглески језик
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1698667/805/os2-engleski-jezik-5-cas-numbers-11-20-school-objects
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/997

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback