DOOR - Цифровые открытые образовательные ресурсы
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Русский 
    • Сербский (Кириллик)
    • Сербский (латынь)
    • Английский
    • Боснийский
    • Хорватский
    • Венгерский
    • Болгарский
    • Slovenčina
    • Албанский
    • Румынский
    • Русский
  • Авторизоваться
Просмотреть элемент 
  •   Цифровые открытые образовательные ресурсы
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Просмотреть элемент
  •   Цифровые открытые образовательные ресурсы
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Просмотреть элемент
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Импровизација ритмичког аранжмана на песму по избору учитеља, обрада

Thumbnail
2020
МК3_11.png (512.9Кб)
Группа цифровых ресурсов
Моја школа - РТС Планета
Метаданные
Показать полную запись предмета
Описание:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Музичку културу (3. разред). Ученик ће бити у стању да: пева по слуху и са нотног текста песме различитог садржаја и расположења; осмисли и изведе једноставну ритмичку и мелодијску пратњу; повезује почетне тонове песама–модела и једноставних наменских песама са тонском висином; свира по слуху и из нотног текста ритмичку и мелодијску пратњу;
Ключевые слова:
свирање инструменталних аранжмана на дечјим инструментима / тактирање у 2/4 такту / трајање тоновa/нотна трајања / певање песме из нотног текста / „Ми идемо преко поља“, народна песма, утврђивање / дечји инструмент – звечка / „За Елизу“, Л.В. Бетовен, обрада
Авторы:
Драгана Глигорић
Свидание:
2020
Издатель:
  • Министарство просвете Републике Србије
Ури:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1781139/600/os3-muzicka-kultura-11-cas-improvizacija-ritmickog-aranzmana-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1073
Уровень образования:
Први циклус основног образовања
Оценка:
3. разред
Язык:
sr
Описание:
Објашњење ритмичког аранжмана није довољно прецизно – о свакој деоници нотног текста се говори као о посебној вежби, као и да се њиховим спајањем добија ритмички аранжман. У називу часа стоји импровизација ритмичког аранжмана, а на часу нема импровизовања, већ свирања аранжмана из нотног текста.
Общий курс:
Музичка култура
Ури:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1781139/600/os3-muzicka-kultura-11-cas-improvizacija-ritmickog-aranzmana-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1073

Отправить отзыв

 

 

Весь DSPACEГрупа дигиталних ресурсаАвторыНазванияПредметыГруппа цифровых ресурсовАвторыНазванияПредметы

Статистика

Просмотреть статистику использования

Отправить отзыв