DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Кућни љубимци, обрада

Thumbnail
2021
53. Kucni ljubimci, obrada, B5.png (192.6Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (пети разред). Ученик ће бити у стању да: направи разлику између одговорног и неодговорног односа према живим бићима у непосредном окружењу; предлаже акције бриге о биљкама и животињама у непосредном окружењу, учествује у њима, сарађује са осталим учесницима и решава конфликте на ненасилан начин.
Кључне речи:
кућни љубимци / дивље животиње као кућни љубимци / брига о животињама / заштита биолошке разноврсности / неодговоран утицај човека / зоонозе
Аутори:
Душица Станојевић
Датум:
2021
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2014191/606/os5-biologija-53-cas-kucni-ljubimci-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1807
Квалификација:
Други циклус основног образовања
Разред:
5. разред
Језик:
sr
Општи предмет:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2014191/606/os5-biologija-53-cas-kucni-ljubimci-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1807

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања