DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Реконструисање прошлости, обрада

Thumbnail
2020
3. Rekonstruisanje prošlosti, obrada, IST5.png (178.9KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Историју (пети разред). Ученик ће бити у стању да: разврста историјске изворе према њиховој основној подели; повеже врсте историјских извора са установама у којима се чувају (архив, музеј, библиотека).
Cuvinte cheie:
историјски извори / писани историјски извори / материјални историјски извори / усмена предања / аудио-визуелни историјски извори
Autori:
Бојана Стевановић
Data:
2020
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1675640/606/os5-istorija-3-cas-rekonstruisanje-proslosti-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2272
nivel de educatie:
Други циклус основног образовања
Grad:
5. разред
Limba:
sr
Curs general:
Историја
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1675640/606/os5-istorija-3-cas-rekonstruisanje-proslosti-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2272

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback