DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Човек ради и ствара, обрада

Thumbnail
2021
SON1-36.jpg (70.01KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Свет око нас (први разред). Ученик ће бити у стању да: разликује природу од производа људског рада на примерима из непосредног окружења; штеди воду и одлаже отпад на предвиђена места.
Cuvinte cheie:
материјали за израду предмета / предмети / средства за рад / производи људског рада
Autori:
Милена Рилак
Data:
2021
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1894855/802/os1-svet-oko-nas-36-cas-covek-radi-i-stvara-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/937
nivel de educatie:
Први циклус основног образовања
Grad:
1. разред
Descriere:
Тело овце је покривено руном, а не вуном. Од руна се добија вуна. Боје рециклажних контејнера нису универзалне.
Curs general:
Свет око нас
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1894855/802/os1-svet-oko-nas-36-cas-covek-radi-i-stvara-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/937

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback