DOOR - Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Slovenský 
    • Srbský (cyrillic)
    • Srbský (latinský)
    • Angličtina
    • Bosniansky
    • Chorvátsky
    • Мaďarský
    • Bulharský
    • Slovenčina
    • Albánsky
    • Rumunský
    • Ruský
  • Prihlásiť sa
Zobraziť položku 
  •   Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Zobraziť položku
  •   Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Zobraziť položku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Југославија у Другом светском рату, систематизација

Thumbnail
2021
54. Jugoslavija u Drugom svetskom ratu, sistematizacija, IST8.png (179.8Kb)
Skupina digitálnych zdrojov
Моја школа - РТС Планета
Metadáta
Zobraziť celý záznam položky
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Историју (осми разред). Ученик ће бити у стању да: уочи динамику различитих историјских појава и промена на историјској карти; доведе у везу узроке и последице историјских догађаја, појава и процеса на конкретним примерима; наведе специфичности друштвених појава, процеса, политичких идеја, ставова појединаца и група у историјском периоду савременог доба; образложи значај и улогу истакнутих личности у датом историјском контексту; изведе закључак о повезаности националне историје са регионалном и светском, на основу датих примера; образложи утицај историјских догађаја, појава и процеса на савремено друштво; идентификује основне карактеристике тоталитарних идеологија и наводи њихове последице у историјском и савременом контексту; препозна,на примерима из савремене историје, важност поштовања људских права; илуструје примерима утицај научно-технолошког развоја на промене у друштву, економији и природном окружењу; идентификује узроке, елементе и последице историјских сукоба и ратова и дискутује о могућим начинима превенције конфликата; објасни значење појмова геноцид и Холокауст; образложи смисао неговања сећања на важне догађаје и личности из историје савременог доба; истражи меморијалне споменике у локалној средини и учествује у организовању и спровођењу заједничких школских активности везаних за развој културе сећања.
Kľúčové slová:
Априлски рат / окупација / антифашистички покрети / грађански рат / геноцид / Јасеновац / Независна Држава Хрватска
Autor:
Никола Миновић
Dátum:
2021
Vydavateľ:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2032855/615/os8-istorija-54-cas-jugoslavija-u-drgom-svetskom-ratu-sistematizacija
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3822
Stupeň vzdelania:
Други циклус основног образовања
Stupeň:
8. разред
Jazyk:
sr
Opis:
У наслову уместо „Дргом“ треба да пише „Другом“.
Všeobecný kurz:
Историја
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2032855/615/os8-istorija-54-cas-jugoslavija-u-drgom-svetskom-ratu-sistematizacija
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3822

Poslať spätnú väzbu

 

 

Všetky dspaceSkupiny digitálnych zdrojovAutorTitulPredmetyTáto skupina digitálnych zdrojovAutorTitulPredmety

Štatistika

Zobraziť štatistiku použitia

Poslať spätnú väzbu