DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Југославија у Другом светском рату, систематизација

Thumbnail
2021
54. Jugoslavija u Drugom svetskom ratu, sistematizacija, IST8.png (179.8Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Историју (осми разред). Ученик ће бити у стању да: уочи динамику различитих историјских појава и промена на историјској карти; доведе у везу узроке и последице историјских догађаја, појава и процеса на конкретним примерима; наведе специфичности друштвених појава, процеса, политичких идеја, ставова појединаца и група у историјском периоду савременог доба; образложи значај и улогу истакнутих личности у датом историјском контексту; изведе закључак о повезаности националне историје са регионалном и светском, на основу датих примера; образложи утицај историјских догађаја, појава и процеса на савремено друштво; идентификује основне карактеристике тоталитарних идеологија и наводи њихове последице у историјском и савременом контексту; препозна,на примерима из савремене историје, важност поштовања људских права; илуструје примерима утицај научно-технолошког развоја на промене у друштву, економији и природном окружењу; идентификује узроке, елементе и последице историјских сукоба и ратова и дискутује о могућим начинима превенције конфликата; објасни значење појмова геноцид и Холокауст; образложи смисао неговања сећања на важне догађаје и личности из историје савременог доба; истражи меморијалне споменике у локалној средини и учествује у организовању и спровођењу заједничких школских активности везаних за развој културе сећања.
Fjalë kyçe:
Априлски рат / окупација / антифашистички покрети / грађански рат / геноцид / Јасеновац / Независна Држава Хрватска
Autor:
Никола Миновић
Datë:
2021
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2032855/615/os8-istorija-54-cas-jugoslavija-u-drgom-svetskom-ratu-sistematizacija
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3822
Niveli i arsimit:
Други циклус основног образовања
Gradë:
8. разред
Gjuhe:
sr
Përshkrim:
У наслову уместо „Дргом“ треба да пише „Другом“.
Kurs i përgjithshëm:
Историја
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2032855/615/os8-istorija-54-cas-jugoslavija-u-drgom-svetskom-ratu-sistematizacija
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3822

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime