DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Наслеђивање квантитативних особина, обрада

Thumbnail
2021
34. Nasledjivanje kvantitatinih osobina, obrada, SS4.png (209.5Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (други разред). Ученик ће бити у стању да: повеже Менделове законе наслеђивања са карактеристикама мејотичке поделе хромозома, посебно на примерима генетике човека; разликује генетичку и фенотипску варијабилност; прикупи, прикаже и тумачи податке добијене истраживањем.
Кључне речи:
наслеђивање квантитативних особина / квантитативне особине, полигене особине / наслеђивање боје коже
Аутори:
Душан Костић
Датум:
2021
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1911449/626/ss4-biologija-34-cas-nasledjivanje-kvantitativnix-osobina-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5014
Квалификација:
Гимназија
Разред:
2. разред
Језик:
sr
Општи предмет:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1911449/626/ss4-biologija-34-cas-nasledjivanje-kvantitativnix-osobina-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5014

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања