DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Наслеђивање квантитативних особина, обрада

Thumbnail
2021
34. Nasledjivanje kvantitatinih osobina, obrada, SS4.png (209.5Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (други разред). Ученик ће бити у стању да: повеже Менделове законе наслеђивања са карактеристикама мејотичке поделе хромозома, посебно на примерима генетике човека; разликује генетичку и фенотипску варијабилност; прикупи, прикаже и тумачи податке добијене истраживањем.
Ključne reči:
наслеђивање квантитативних особина / квантитативне особине, полигене особине / наслеђивање боје коже
Autori:
Душан Костић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1911449/626/ss4-biologija-34-cas-nasledjivanje-kvantitativnix-osobina-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5014
Kvalifikacija:
Гимназија
Razred:
2. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1911449/626/ss4-biologija-34-cas-nasledjivanje-kvantitativnix-osobina-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5014

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja